neoforum.gr



Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 11480 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 875, 876, 877, 878, 879, 880, 881 ... 1148  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπροστα στο μεγαλυτερο rally ολων των εποχων 13/3/2009 10:52
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 3:44 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Δευτ Ιουν 29, 2009 8:48 am
Δημοσιεύσεις: 441
Tι είναι αυτό που έβαλες?Προφητεία?


Κορυφή
 Προφίλ  
 

 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπροστα στο μεγαλυτερο rally ολων των εποχων 13/3/2009 10:52
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 4:08 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Δευτ Ιουν 29, 2009 8:48 am
Δημοσιεύσεις: 441
Aυτός ο ΔΟΛ, τι έγινε?Φοβερή άνοδος.Και με τεμάχια που υποδηλώνουν σοβαρό ενδειαφέρον.


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπροστα στο μεγαλυτερο rally ολων των εποχων 13/3/2009 10:52
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 4:15 pm 
Χωρίς σύνδεση
Επώνυμος Χρήστης
Επώνυμος Χρήστης
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 01, 2009 7:22 pm
Δημοσιεύσεις: 3171
Ηλεκτρονική Έκδοση
enet.gr, 15:00 Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011
Σε αναζήτηση συμβούλων για αεροδρόμια, τρένα, λιμάνια, ορυχεία, Ταχυδρομεία και Καζίνο Πάρνηθας

Πρώτο κύμα ιδιωτικοποιήσεων
Τι προβλέπουν οι προκηρύξεις για την επιλογή χρηματοοικονομικών και τεχνικών συμβούλων του Δημοσίου

Το πρώτο βήμα για την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου, λιμανιών, περιφερειακών αεροδρομίων, των ΕΛΤΑ και άλλων περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου κάνει το υπουργείο Οικονομικών. Δημοσίευσε προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη διαδικασία επιλογής χρηματοοικονομικών και τεχνικών συμβούλων, με στόχο την «άμεση» προώθηση του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων. Οι υποψήφιοι έχουν μόλις μία εβδομάδα για να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους, καθώς ως καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προτάσεων ορίστηκε η 25η Ιουλίου.
Οι προσκλήσεις αφορούν:

• Στο Καζίνο Πάρνηθας και σε άδειες καζίνο

• Στα περιφερειακά αεροδρόμια

• Στα Ελληνικά Ταχυδρομεία

• Στη ΛΑΡΚΟ

• στους μικρούς λιμένες και μαρίνες

• σε μεταλλευτικά δικαιώματα

• Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στη συντήρηση τροχαίου υλικού και στους σιδηροδρομικούς σταθμούς

Η προθεσμία υποβολής των προτάσεων λήγει το απόγευμα της 25ης Ιουλίου.

Οι προσκλήσεις για εκδήλωση ενδιαφέροντος έχουν αναρτηθεί στον ιστότοπο του υπουργείου Οικονομικών.



Σιδηρόδρομος
Αφορά στην αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του τομέα συντήρησης τροχαίου υλικού, καθώς και την εμπορική εκμετάλλευση των σταθμών Αθήνας, Πειραιά, Θεσσαλονίκης, Βόλου και Λάρισας.

Ο σύμβουλος που θα επιλεγεί θα προτείνει και τη διαδικασία για την απόσχιση του κλάδου συντήρησης από τον ΟΣΕ όπου υπάγεται σήμερα, προκειμένου να ακολουθήσει η ιδιωτικοποίησή του. Σχετικά με τους σταθμούς, εξετάζεται και η πώληση των δικαιωμάτων που έχουν σε αυτούς σήμερα το Δημόσιο και η ΓΑΙΑΟΣΕ.


Περιφερειακά αεροδρόμια
Αφορούν στην "αξιοποίηση των δικαιωμάτων εκμετάλλευσης στα περιφερειακά αεροδρόμια που φιλοξενούν πτήσεις της πολιτικής αεροπορίας και βρίσκονται υπό τη διαχείριση της ΥΠΑ".

Στόχος του Δημοσίου, σύμφωνα με την προκήρυξη, είναι η εξεύρεση της βέλτιστης λύσης για την "αναδιοργάνωση του χαρτοφυλακίου των αεροδρομίων σε μικρές ομάδες [εγκαταστάσεων]", προκειμένου να ακολουθήσει πρόσκληση προς ενδιαφερόμενους στρατηγικούς επενδυτές. Οπως φαίνεται από την προκήρυξη, το Δημόσιο επιδιώκει να δημιουργηθούν μικρές ομάδες, σε καθεμία από τις οποίες θα τεθεί επικεφαλής ένα αεροδρόμιο με σημαντική επιβατική κίνηση, αξιοποιώντας ένα σχεδιασμό που είχε εκπονηθεί στο παρελθόν από το υπουργείο Μεταφορών.


Ορυχεία και μεταλλευτικά δικαιώματα
Αφορά στην πώληση των δικαιωμάτων του Δημοσίου "από μελλοντικά έσοδα που θα προκύψουν από την εμπορική εκμετάλλευση" των μεταλλείων χρυσού στη Χαλκιδική και στη Θράκη (στην Πέραμο και τις Σάππες).

Οπως σημειώνεται στην προκήρυξη τα δικαιώματα εξόρυξης στη Χαλκιδική έχουν εκχωρηθεί στην "Ελληνικός Χρυσός", ενώ της Περάμου Θράκης στην "Χρυσωρυχεία Θράκης".


Λιμάνια και μαρίνες
Το Δημόσιο "διαθέτει ένα εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο λιμανιών, εκτός των 12 που έχουν τη νομική μορφή Ανώνυμης Εταιρείας", δηλαδή αυτά σε Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Ηγουμενίτσα, Πάτρα, Αλεξανδρούπολη, Ηράκλειο, Ελευσίνα, Ραφήνα, Λαύριο, Κέρκυρα και Καβάλα.

Το Δημόσιο αναζητάει συμβούλους για τη μετατροπή και των άλλων λιμένων σε Α.Ε. προκειμένου ακολούθως να προχωρήσει η ιδιωτικοποίησή τους μέσω συμβάσεων παραχώρησης. Το σχέδιο φαίνεται πως "αντιγράφει" το αντίστοιχο για τα περιφερειακά αεροδρόμια, καθώς και εδώ γίνεται λόγος για προτάσεις από πλευράς συμβούλων "για τη βελτιστοποίηση στη δομή του χαρτοφυλακίου με τα λιμάνια και τις μαρίνες".

ΛΑΡΚΟ
Η εταιρεία "είναι ο μεγαλύτερος αυτόνομος παραγωγός φερονικελίου στον κόσμο" και έχει συνολικά 21 εγκαταστάσεις εξόρυξης. Το Δημόσιο ελέγχει το 55,2% της εταιρείας, ενώ 11,4% ανήκει στη ΔΕΗ και 33,4% στην Εθνική Τράπεζα.

Στόχος είναι η ιδιωτικοποίηση της ΛΑΡΚΟ με πώληση της συμμετοχής του Δημοσίου σε επενδυτή που θα αναλάβει και τη διοίκηση της εταιρείας.

Καζίνο Πάρνηθας
Το Δημόσιο ελέγχει το 49% του Καζίνου Πάρνηθας μέσω της Εταιρείας Τουριστικών Ακινήτων (ΕΤΑ), ενώ το υπόλοιπο ποσοστό ελέγχεται από την Athens Resort Casino (ARC) στην οποία μετέχουν η Regency με 70% και η Ελλάκτωρ με 30%.

Οπως ορίζεται στη σχετική σύμβαση του 2003 (δεκαετούς διάρκειας) μεταξύ ΕΤΑ και ARC, καθεμία από τις δύο εταιρείες έχει το λεγόμενο δικαίωμα της πρώτης άρνησης. Ο σύμβουλος θα παρέχει "βοήθεια στο Ελληνικό Δημόσιο στις συζήτησεις ή/και τις διαπραγματεύσεις με τους άλλους μετόχους της εταιρείας" προκειμένου να προχωρήσει η αποκρατικοποίησή της.

Ελληνικά Ταχυδρομεία
Το Δημόσιο ελέγχει το 90% των ΕΛΤΑ, ενώ το υπόλοιπο 10% ανήκει στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.

Σκοπός της κυβέρνησης είναι η "ιδιωτικοποίηση της εταιρείας με την πώληση τουλάχιστον του 40% των μετοχών σε στρατηγικό επενδυτή που θα αναλάβει και τη διοίκηση" των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

Σημειώνεται ότι στο χαρτοφυλάκιο των ΕΛΤΑ περιλαμβάνεται 10% των μετοχών του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.

_________________
Μόνον εκείνοι που έρπουν δεν πέφτουν ποτέ.
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπροστα στο μεγαλυτερο rally ολων των εποχων 13/3/2009 10:52
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 4:16 pm 
Χωρίς σύνδεση
Επώνυμος Χρήστης
Επώνυμος Χρήστης
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 01, 2009 7:22 pm
Δημοσιεύσεις: 3171
Ηλεκτρονική Έκδοση
enet.gr, 16:03 Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011
Μαρτίν Ομπρί: Να σώσουμε την Ελλάδα για να σωθεί η Ευρώπη
Υπέρ της σωτηρίας της Ελλάδας αρθρογραφεί στο σημερινό φύλλο της Liberation η Μαρτίν Ομπρί, πρώην γενική γραμματέας του γαλλικού σοσιαλιστικού κόμματος και υποψήφια για το χρίσμα των Σοσιαλιστών στις προεδρικές εκλογές του 2012. «Θα πρέπει να σώσουμε την Ελλάδα για να σωθεί η Ευρώπη», είναι ο τίτλος του άρθρου της.

Στιγμιότυπο από συνάντηση της Μαρτίν Ομπρί με τον Γ. Παπανδρέου
Τάσσεται υπέρ της οικονομικής ενοποίησης της ευρωζώνης, λέγοντας πως "ήλθε πλέον η ώρα για την κοινή διακυβέρνηση της ευρωζώνης, με την απόκτηση ενός υπουργού Οικονομίας". Παράλληλα, προτείνει την έκδοση ευρωομολόγων, την αναθεώρηση του καταστατικού της ΕΚΤ και τη φορολόγηση των χρηματιστηριακών συναλλαγών προς όφελος του ευρωπαϊκού προϋπολογισμού.

Επικρίνει τη στάση των Ευρωπαίων απέναντι στην Αθήνα, εκτιμώντας ότι η αντίδρασή τους απέναντι στην κρίση ήταν "υπερβολικά αργή, υπερβολικά διστακτική και υπερβολικά βίαιη". Εκτιμά ότι η κρίση θα μπορούσε να είχε επιλυθεί όταν ήταν ακόμη στα "σπάργανα".

Παράλληλα, υπογραμμίζει πως για την Ελλάδα, δεν τίθεται θέμα λιτότητας, ύφεσης, ούτε καν οικονομίας, αλλά επιβίωσης ενός λαού.

Προειδοποιεί της Βρυξέλλες ότι η χρεοκοπία της Ελλάδας δεν θα κατευνάσει τις αγορές, αλλά θα έχει ως αποτέλεσμα να μοιραστούν μεσοπρόθεσμα την ίδια μοίρα και οι λαοί της Πορτογαλίας, Ιρλανδίας, Ισπανίας και Ιταλίας. Η υποστήριξη στην Ελλάδα δεν είναι απλώς ζήτημα αλληλεγγύης. Είναι υποστήριξη στην Ευρώπη, προσθέτει.

"Με την αποκατάσταση του πολιτικού λόγου έναντι της αυθαιρεσίας των αγορών θα ανορθωθεί η Ευρώπη από την παράλυση που την έχει καταλάβει", υπογραμμίζει.

Εκτιμά ότι η στρατηγική εξόδου από την κρίση, θα πρέπει να βασίζεται σε τέσσερις αρχές :

• Την αλληλεγγύη. Η Ευρώπη θα πρέπει να σταματήσει να κερδοσκοπεί εις βάρος της Ελλάδας και να μειώσει τα επιτόκια με τα οποία τη δανείζει, όπως σημειώνει.

•Την υπευθυνότητα, με εξυγίανση του δημόσιου τομέα και μείωση του χρέους.

•Τη δικαιοσύνη τον καταμερισμό των προσπαθειών που επιβάλλονται.

•Την αποτελεσματικότητα, για την οποία απαιτείται ο συνδυασμός της μείωσης των ελλειμμάτων και τόνωσης της ανάπτυξης.

_________________
Μόνον εκείνοι που έρπουν δεν πέφτουν ποτέ.
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπροστα στο μεγαλυτερο rally ολων των εποχων 13/3/2009 10:52
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 4:32 pm 
Χωρίς σύνδεση
Επώνυμος Χρήστης
Επώνυμος Χρήστης
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Απρ 01, 2009 7:22 pm
Δημοσιεύσεις: 3171
Έντυπη Έκδοση
Ελευθεροτυπία, Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011
ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ • 47 ΔΙΣ. ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ 1,5 ΧΡΟΝΟ

Ραβασάκι από Ελβετία - Λυπητερή από Εφορία
Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΖΙΩΤΗ Η παραπάνω κλήση είναι μία από τις πολλές που εστάλησαν την προηγούμενη εβδομάδα σε δεκάδες μεγαλοκαταθέτες, οι οποίοι έσπευσαν να βγάλουν τις καταθέσεις τους στο εξωτερικό.
Οι ελβετικές τράπεζες, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν αποστείλει στο υπουργείο Οικονομικών το περίφημο cd rom με τα στοιχεία που αφορούν εμβάσματα που έχουν αποσταλεί από την Ελλάδα. Ετσι πλέον η Εφορία έχει αρχίσει να καλεί, προκειμένου να διασταυρώσει κατά πόσον οι καταθέσεις του εξωτερικού μπορούν να δικαιολογηθούν από τα εισοδήματα που δήλωναν οι καταθέτες τα τελευταία χρόνια.

Στους καταλόγους με τα ονόματα των μεγαλοκαταθετών φιγουράρουν μεγαλοστελέχη επιχειρήσεων, ακόμη και τραπεζών, των οποίων οι τραπεζικοί λογαριασμοί διαθέτουν τουλάχιστον έξι μηδενικά.

Αρκετοί εξ αυτών, κατά το πρόσφατο παρελθόν της ευμάρειας, αδυνατώντας να καλύψουν τα εισοδήματά τους, μια που το μεγαλύτερο μέρος τους προέρχεται από αφορολογήτα μπόνους και στοκ όψιονς (stock options), ήταν αναγκασμένοι να τα δηλώνουν στην Εφορία. Αλλωστε το μεγαλύτερο μέρος απ' αυτά, με τη φορολογική νομοθεσία εκείνης της εποχής, παρέμενε προκλητικά αφορολόγητο.

Και διερεύνηση της προέλευσης

Εν τούτοις σήμερα, μετά το «σπάσιμο του τραπεζικού απορρήτου» και την αποκάλυψη της «διαδρομής προς την Ελβετία», καλούνται από την Εφορία να πληρώσουν τσουχτερά πρόστιμα. Στις περιπτώσεις εκείνες που τα εισοδήματα δεν μπορούν να καλύψουν το ύψος των καταθέσεων, ο πέλεκυς του νόμου γίνεται ακόμη πιο βαρύς και τα πρόστιμα γίνονται πιο επώδυνα.

Από την αρχή του έτους έχουν κάνει φτερά από τις καταθέσεις περίπου 18 δισ. ευρώ, εντείνοντας έτσι την πιστωτική ασφυξία των τραπεζών. Ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγ. Βενιζέλος χαρακτήρισε το ζήτημα του επαναπατρισμού των κεφαλαίων από το εξωτερικό πατριωτικό καθήκον.

Απαντώντας μάλιστα σε σχετική ερώτηση του βουλευτή της Ν.Δ. Γ. Γιακουμάτου την Παρασκευή, προειδοποίησε ότι ο ελεγκτικός μηχανισμός διαθέτει πλέον τη δυνατότητα, λόγω της άρσης του τραπεζικού απορρήτου, που ήδη ισχύει ως νόμος του κράτους, να πληροφορείται από τις τράπεζες ποια είναι τα εμβάσματα προς το εξωτερικό που έχουν σταλεί όλο το τελευταίο διάστημα.

Επιπλέον η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων διαθέτει στοιχεία από τόκους που έχουν καταβάλει σε δικαιούχους καταθέτες τράπεζες του εξωτερικού και προχωρεί στις σχετικές διασταυρώσεις. Κατόπιν τούτων, ο κ. Βενιζέλος κάλεσε όποιον έχει ενδιαφέρον να έρθει και να υποβάλει μόνος του δήλωση, για να μην υποστεί το δραστικό έλεγχο.

Βέβαια η μεγάλη φυγή των καταθέσεων προς τα λεγόμενα ασφαλή καταφύγια δεν είχε μόνο ή κυρίως φορολογικά κίνητρα. Το φαινόμενο άρχισε να λαμβάνει δραματικές διαστάσεις μετά τη διασπορά φημών για την έξοδο της χώρας από τη ζώνη του ευρώ ή την εμφάνιση τρομολαγνικών σεναρίων επαναφοράς της δραχμής.

Στην ανασφάλεια που προκλήθηκε στους καταθέτες, η ευθύνη επιμερίζεται στην κυβέρνηση, καθώς συχνά - πυκνά στελέχη της με άστοχες δηλώσεις τους έχουν δυναμιτίσει το κλίμα ομαλότητας.

Ανεξάρτητα πάντως από τις αιτίες, το αποτέλεσμα είνα ότι μέσα σε ενάμιση χρόνο (από την αρχή του 2010) οι ελληνικές τράπεζες έχουν χάσει από τις καταθέσεις τους περίπου 47 δισ. ευρώ.

Η απώλεια του 20% των καταθέσεων έχει προκαλέσει οξύ προβλήμα ρευστότητας και έχει οδηγήσει τις ελληνικές τράπεζες στην «ασφυκτική τους εξάρτηση» από τη βοήθεια της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ).*

_________________
Μόνον εκείνοι που έρπουν δεν πέφτουν ποτέ.
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπροστα στο μεγαλυτερο rally ολων των εποχων 13/3/2009 10:52
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 4:38 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τετ Ιαν 06, 2010 11:13 pm
Δημοσιεύσεις: 6683
Μας βλεπω ......GREECE- NEXT -ECONOMIC-MODEL


μια εικονα χιλιες λεξεις....... ;)


Εικόνα


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπροστα στο μεγαλυτερο rally ολων των εποχων 13/3/2009 10:52
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 4:45 pm 
Χωρίς σύνδεση
Επώνυμος Χρήστης
Επώνυμος Χρήστης
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Μάιος 01, 2011 6:22 pm
Δημοσιεύσεις: 2235
Μανο ... αν και κουτση, παλι γκομεναρα ειναι !!!!
Ζητω η ΕΛΛΑΔΑ ωρε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Παρε τα λεφτα και τρεχα, ας ειναι και χαρτακια !!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπροστα στο μεγαλυτερο rally ολων των εποχων 13/3/2009 10:52
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 4:51 pm 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: Τετ Ιαν 06, 2010 11:13 pm
Δημοσιεύσεις: 6683
Οι κουτσες και οι στραβες ........εχουν τις τυχες τις καλες......... φιλε Χρηστο λεει ο λαος μας. :!:
Εχουμε αλλες χαρες κρυφες. :o

ΟΥΔΕΙΣ ΤΕΛΕΙΟΣ..... :idea:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπροστα στο μεγαλυτερο rally ολων των εποχων 13/3/2009 10:52
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 4:55 pm 
Χωρίς σύνδεση
Επώνυμος Χρήστης
Επώνυμος Χρήστης
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Μάιος 01, 2011 6:22 pm
Δημοσιεύσεις: 2235
Απ'ολα εχουμε φιλε ...
Η εχουσσα μειονεκτημα ξερει την δουλεια της και τα χαλια της !!!
Η σουπερ μοντελα εχει παντα το προβλημα, ειναι δυσκολη η επικοινωνια αναμεσα στα δυο ημισφαιρια του εγκεφαλου ... ;)

_________________
Παρε τα λεφτα και τρεχα, ας ειναι και χαρτακια !!!


Κορυφή
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μπροστα στο μεγαλυτερο rally ολων των εποχων 13/3/2009 10:52
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 5:02 pm 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2011 9:56 am
Δημοσιεύσεις: 2130
MIA ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΚΔΩΣΕΙ ΕΥΡΩΟΜΟΛΟΓΟ Η ΕΕ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ :?:


Κορυφή
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 11480 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 875, 876, 877, 878, 879, 880, 881 ... 1148  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 105 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr